NOWE LOGO RADIA ŁÓDŹ
Data publikacji: 2013-05-21
Dotychczasowy logotyp Radia Łódź był silnie rozpoznawalnym, mocnym znakiem. Wymagał jednak odświeżenia i uwspółcześnienia. Przy zachowaniu kolorystyki oraz podobnym układzie elementów powstał nowy znak graficzny.
- Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki - płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe – mówi Prezes Radia Łódź Marek Składowski. - Dodatkowo, zachowany mocny akcent w postaci koła symbolizuje zarówno ciągłość, jak i środek, epicentrum wydarzeń - RADIO ŁÓDŹ zawsze było i jest w centrum wydarzeń, w centrum Polski, w centrum regionu, w centrum muzyki.
- RADIO ŁÓDŹ jest medium otwartym na swoje miasto i region, a przede wszystkim jest otwarte na słuchacza. Tak jak motywy okręgów - otwarte na świat, z idealnie komponującą się nazwą radia – dodaje Wiceprezes łódzkiego radia Andrzej Berut.
Nowa identyfikacja ma nośne elementy łuków, które budują wyrazistą, dynamiczną i rozpoznawalną identyfikację jednocześnie delikatnie kontynuując stylistykę dotychczasowego znaku.
- Kolorystyka nowego loga: czerń to najbardziej klasyczna, a zarazem konserwatywna barwa. Nigdy nie wychodzi z mody. Wzbogacona o kolor pomarańczowy, symbolizujący spontaniczność, otwarcie, optymistyczne nastawienie - tworzy idealny duet profilujący Radio Łódź – przekonuje Marek Składowski.
Rebranding dotychczasowego loga przygotowała Agencja 6 Szpilek s.c.
Radio Łódź S.A. jest jedną z 17. rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Jest największym nadawcą spośród wszystkich rozgłośni lokalnych nadających swój program na obszarze województwa łódzkiego. Program emituje na częstotliwościach: 99,2 MHz, 96,7 MHz (Sieradz) oraz 104 MHz (Wieruszów).
Brak komentarzy