3 389 PLUSZAKÓW pomoże DZIECIOM w Łódzkiem
Data publikacji: 2013-01-18
Choć małe i niepozorne, niosą ze sobą mnóstwo uśmiechu, ciepła i bezpieczeństwa. Pluszaki - bo o nich mowa - zebrane w akcji IKEA Łódź, w którą z roku na rok angażuje się coraz więcej mieszkańców naszego miasta, trafiły do Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego. Tysiące maskotek to recepta na uśmiech dzieci chorych i poszkodowanych w wypadkach.
Zbiórka nowych pluszaków, którą organizuje IKEA Łódź, zdążyła się już wpisać w kalendarz akcji znanych i popieranych przez łodzian. Co roku, udaje się pobić rekord i przekazać WSRM coraz więcej pluszowych zabawek.
- Czujemy się odpowiedzialni społecznie za region, w którym mieszkamy i pracujemy, chcemy także budować to poczucie u wszystkich mieszkańców miasta. Choćby symboliczne przekazanie jednego pluszaka ma ogromny wpływ na całokształt naszej akcji, a tym samym na uśmiech dzieci z całego województwa - mówi Dagmara Kapitułka-Wojdak, Kierownik Marketingu IKEA Łódź.
W listopadzie i grudniu 2012 r. do urny w łódzkiej IKEA trafiło aż 3 389 maskotek. Teraz pluszaki pomogą i dodadzą otuchy maluchom, które na skutek nieszczęśliwego wypadku potrzebują pomocy Pogotowia Ratunkowego.
- Zebraliśmy o 100% więcej pluszaków niż w zeszłym roku. Ponad 3 tysiące kolorowych, pluszowych przyjaciół, będzie wspierało dzieci z całego województwa w tych trudnych chwilach, jakimi bez wątpienia są choroba, wypadek i podróż karetką. Ten wynik to wspólny sukces łodzian, klientów naszego sklepu, siatkarzy PGE Skry Bełchatów, którzy promowali zbiórkę w trakcie meczu Ligi Mistrzów w łódzkiej Atlas Arenie oraz środowiska biznesowego. Jesteśmy wdzięczni za zaangażowanie MPK Łódź, Banku Nordea oraz firmy Constantia Teich Poland. Dziękujemy bardzo w imieniu wszystkich dzieci, na których twarzach te pluszaki wywołają uśmiech – mówi Dagmara Kapitułka-Wojdak.
Zbiórka pluszaków dla WSRM w Łodzi to lokalny wymiar kampanii ''1 euro to majątek'' prowadzonej już od 9 lat przez IKEA.
W okresie od 4 listopada do 29 grudnia 2012 r. ze sprzedaży każdej zabawki pluszowej, książeczki dla dzieci lub dania dziecięcego w restauracji, 1 euro zostało przekazane na rzecz programów edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez UNICEF i Save the Children. W 2012 r. w łódzkiej IKEA udało się zebrać aż 23550 euro.
Brak komentarzy