FRUGO i BLACK coś kręcą - Warsztaty Filmu Reklamowego w żywych kolorach
Data publikacji: 2013-01-05
12 stycznia 2013 r. w Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą - prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy - Warsztaty Filmu Reklamowego, których bohaterami będą marki FRUGO i BLACK. Zadaniem uczestników 3-dniowych workshopów będzie przygotowanie spotu reklamowego, spełniającego wymagania przedstawionego briefu. Młodzi adepci sztuki filmowej i reklamowej będą musieli zaprzęgnąć do pracy swe szare komórki i wykazać się nie lada inwencją podczas tworzenia projektów. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone!
Czym jest reklama? Odpowiedź na to pytanie zna chyba każdy...
A jak wyglądają tajniki pracy nad jej powstaniem? Teraz dzięki markom FRUGO i BLACK oraz Szkole Mistrzów Reklamy każdy, kto ma głowę pełną pomysłów może dowiedzieć się nie tylko jak nakręcić spot reklamowy, ale również spróbować swoich sił w przygotowaniu własnego filmu promocyjnego.
Co należy zrobić? Przede wszystkim przekonać organizatorów, dlaczego to właśnie Ciebie powinni zaprosić do udziału w kursie.
Kipiącą energią i kolorami argumentację należy przesłać na kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl do 31 grudnia br.
Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze 40 osób.
Lista uczestników zostanie opublikowana 5 stycznia 2013 r. na stronie www.szkolamistrzowreklamy.pl .
Do świata filmu uczestników kursu wprowadzą specjaliści na co dzień związani z reklamą i filmem. Przedstawią oni tajniki powstawania spotu reklamowego - począwszy od koncepcji, przez opracowanie scenariusza i listy ujęć, po pracę na planie, montaż i udźwiękowienie.
Z kolei zadaniem uczestników warsztatów będzie wykreowanie światów FRUGO i BLACK. Wszystko zależy od ich wyobraźni i pomysłowości.
Pierwszy etap Warsztatów Filmu Reklamowego odbędzie się 12 i 13 stycznia 2013 r., zaś drugi będzie miał miejsce 27 stycznia.
Zajęcia odbędą się w Łódzkiej Szkole Filmowej. Poprowadzą je:
- Katarzyna Dragović - wykładowca w Łódzkiej Szkole Filmowej, Miami Ad School oraz Minneapolis College of Art and Design; wieloletnia dyrektor kreatywna w agencjach reklamowych; założycielka i dyrektorka kreatywna Szkoły Mistrzów Reklamy.
- Nono Dragović - reżyser filmowy, telewizyjny, teatralny i operowy; wykładowca w Łódzkiej Szkole Filmowej, Szkole Mistrzów Reklamy oraz Akademii Filmowej w Belgradzie.
Każdy ze zrealizowanych spotów zostanie poddany kolaudacji z udziałem przedstawiciela firmy FoodCare.
Lista laureatów zostanie opublikowana 8 lutego 2013 r. na stronie szkolamistrzowreklamy.pl .
Najlepsze dwa filmy zostaną wyróżnione nagrodą pieniężną w wysokości 2 500 zł każda! Autorzy kolejnych dwóch najciekawszych prac otrzymają roczny zapas produktów BLACK i FRUGO. Dodatkowo, wybrane produkcje spełniające wymagania briefu zostaną umieszczone na fanpage’ach FRUGO wróć i BLACK ENERGY DRINK.
Brak komentarzy